Кафедра журналістики періодично переглядає та оновлює навчальні плани і програми. Кілька років поспіль зміни відбуваються в тісній співпраці зі стейкхолдерами. 12 грудня медійники обговорили поліпшення трьох освітніх програм – «Журналістика», «Міжнародна журналістика», «Реклама та зв’язки з громадськістю» – з метою наближення до потреб медіаринку та задоволення студентських запитів.
Зі студентами 1-4 курсів спілкувалися завідувач кафедри журналістики, доцент Євген Соломін, доцентки Галина Шаповалова, Ярослава Шебештян, Наталія Толочко, Ганна Гецко, викладачка Яна Козак.
У формі презентації здобувачам ОП «Журналістика», «Міжнародна журналістика», «Реклама та зв’язки з громадськістю» розповіли, про пошук програми на сайті, специфіку формування каталогів навчальних дисциплін, та попросили подумати, чого не вистачає в програмах, що варто б змінити. Крім того, пригадали пропозиції студентів минулих років, рекомендації викладачів, роботодавців, а також акцентували на змінах, які вже відбулися в навчальних планах і програмах у рамках міжнародного проєкту DESTIN.
Бесіда викладачів зі студентами вийшла неформальною, при цьому продуктивною, оскільки представники кожного курсу висловлювали думки про програми, бажані дисципліни, ділилися досвідом застосування здобутих знань тощо.
Молодь вбачає потребу в поглибленому вивченні англійської мови, медіаетики – з початку навчання в університеті, а медіаправо радить перенести на старші курси; студенти прагнуть опановувати політологію вже з третього року; хотіли б мати більше навчального часу на роботу з технікою, вивчати сучасні програми для роботи в радіо-, тележурналістиці, онлайових ЗМІ, а також докладніше опановувати SMM. Медійники цікавилися особливостями зарахування додаткових балів за сертифікати, здобуті в рамках неформальної освіти. Також акцентували увагу на актуальності викладання деяких дисциплін, зокрема «Вебтехнології» та «Постановка голосу», упродовж кількох курсів.
Після зустрічі викладачі запропонували студентам заповнити анкету з запитаннями про те, що є сильними сторонами їхнього навчання, яких дисциплін не вистачає у запропонованому переліку, і що натомість пропонують додати, поліпшити. Відповіді врахують у процесі змін навчальних планів.
Наталія Толочко,
фото Катерини Жеребак