Тренінги, відеоекскурсії, гід у соцмережах, телеграм-бот, серія інтерв’ю, – такі роботи виконали магістранти І року навчання в рамках дисципліни «Управління медіапроєктами», яку викладає доцентка Галина Шаповалова. Наприкінці семестру креативні ідеї втілені, продовжують працювати, тож саме час про них розповісти.

Проєкт магістранта Артура Логойди включав проведення тренінгів для студентів про мотивацію. Перший провів сам Артур, ділився порадами з медійниками молодших курсів, розповідав про поєднання роботи з навчанням, відпочинком.

Другий тренінг провела SMM-менеджерка, випускниця кафедри журналістики Катя Брижань. У своєму виступі зосередилася на тому, як знайти своє призначення і роботу, використати час в університеті максимально корисно, щоб потім реалізуватися в житті. Катя поділилася спогадами про навчання та розповіла про подальшу карʼєру в журналістиці, сфері реклами й PR. Також порадила кілька книг, які варто прочитати кожному: «Важливі роки» Мері Джейн, «Я бачу, вас цікавить пітьма» Іларіона Павлюка та «Доця» Тамари Горіха Зерня. SMM-менеджерка переконана, що робота насамперед повинна радувати. Також варто відстежувати тренди професій на 5-10 років. Спікерка активно комунікувала з публікою, відповідала на запитання.

Наприкінці обох тренінгів Артур запропонував учасникам відповісти на коротку анкету, відгукнутися про тренінги, щоб врахувати недоліки й поліпшити такі заходи в майбутньому.

Магістрант Микита Педченко в рамках «Управління медіапроєктами» підготував інформаційний телеграм-бот для кафедри. Він допомагає студентам знаходити необхідну інформацію: розклад, поради для лекцій, практичних, а також реквізити для оплати за навчання, шкалу оцінювання. Усе це буває складно знайти на офіційному сайті УжНУ. Для того, щоб створити такий бот, Микита провів опитування серед студентів, потім розробив бот, додав необхідні функції, а також поспілкувався з тими, хто вже використовує помічника. На основі відгуків продовжує вдосконалювати свою розробку.

Медіапроєктом Анастасії Лабик було створення серії відеоматеріалів про Наукову бібліотеку УжНУ. «УніверТЕКА» – поєднання слів «університетська бібліотека». Це короткі відеоекскурсії всіма відділами книгозбірні, де працівники бібліотеки знайомлять глядачів з особливостями кожного підрозділу. Мета проєкту – показати, що бібліотека це вже давно не нудне приміщення з книгами. Вона може бути сучасною, багатофункціональною та цікавою. Найважливіше в проєкті Анастасії було отримати згоду керівництва бібліотеки. Затим дівчина розробила концепцію, що полягала в тому, аби про книгозбірню розповідали самі працівники. Магістрантка каже, що їй дуже сподобалася робота над проєктом, адже вона не лише показала своїм глядачам закулісся університетської бібліотеки, а й сама дізналася багато цікавого. Матеріали можна переглянути на сайті Медіацентру УжНУ.

Гід Ужгородом став медіапроєктом Лізи Адженілок. Це сторінка в інстаграмі про заходи й місця, які варто відвідати. В акаунті вона публікує пости тричі на тиждень, з яких 2 – про події/заходи/виставки, які відбудуться, та 1 пост – про заклад/кав’ярню, яку варто відвідати. Також дівчина періодично створює рилси. Зазвичай у відео показує інтер’єр закладів, свої замовлення та місця, про які планує згодом написати. Нещодавно Ліза вирішила додати рубрику у сторис про актуальні знижки/акції у різних закладах, театрах тощо.

«Ідея медіапроєкту виникла майже одразу. Мої друзі та знайомі часто розповідали мені, що вони не знають, де шукати інформацію про події/заходи/виставки, які відбудуться в Ужгороді та його околицях. Тому я вирішила створити сторінку в інстаграмі, де містяни/туристи зможуть знайти всю інформацію про актуальні події та заклади, які варто відвідати в Ужгороді», –  розповіла магістрантка. Якщо ви зацікавилися роботою Лізи то можете підписатися на сторінку.

Магістрантка Юлія Дердюк працює над медіапроєктом «Спеціалізація мрії», який включає інтервʼю зі студентами різних відділень філологічного факультету. Метою проєкту є створити серію публікацій, в яких студенти та абітурієнти зможуть знайти всю необхідну інформацію про навчання та з’ясувати для себе відмінності між спеціальностями. Героями інтерв’ю будуть студенти старших курсів, які вже пройшли майже весь шлях бакалавра і можуть поділитися власним досвідом та розповісти про факультет.

Як бачимо, кожен медіапроєкт по-своєму цікавий і корисний. Бажаємо магістрантам, щоб їхні розробки успішно працювали, а нові ідеї втілювалися в життя!

 

Ольга Коровська, Ольга Шанта, студентки 1-го курсу спец. «Реклама та PR»

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *