25 жовтня відбулася онлайн-зустріч студентів та викладачів відділення журналістики УжНУ і факультету української філології та соціальних комунікацій ЛНУ імені Тараса Шевченка (м. Старобільськ) з відомим українським телеведучим, спеціальним кореспондентом «ТСН. Тиждень» Костянтином Грубичем. Він розповів про специфіку роботи тележурналіста, про новий проєкт «Тіні забутих брендів» і дав цінні поради студентам.

На думку Костянтина, найважчим у створені нового медіапродукту є вибір теми, адже вона має бути актуальною, цікавою для глядачів. До прикладу, у програмі «ТСН. Тиждень» пошуком займається ціла команда з 10-15 фахівців. А найцікавішим для спецкора є обмірковування деталей сюжету, пошук дослідників, експертів. Для створення якісного журналістського матеріалу необхідні такі складові: досвід, талант, комунікація. Саме творчий пошук для Костянтина є найбільшим натхненням. Також журналіст зауважив, що для пошуку героїв сюжету потрібно швидко мислити, використовувати переконливі аргументи, щоб людина погодилася на розмову.

Конкуренція з молодшими колегами дає Костянтину стимул для розвитку. Журналісти, які тільки починають будувати свою кар’єру, дуже талановиті та амбіційні, мають багато оригінальних ідей.

Потрібно завжди вдосконалюватися, особисті проблеми не мають упливати на якість праці, особливо коли ви займаєтеся тележурналістикою, – вважає медійник. Уміння відмежовувати професійне від особистого і є справжньою майстерністю.

Такі онлайн-зустрічі з відомими фахівцями, успішними випускниками корисні для студентів, які хочуть пов’язати своє життя з медіасферою. Поради, котрі дав Костянтин Грубич юним журналістам, допоможуть краще зрозуміти професію і тонкощі створення якісного телевізійного контенту.

Рената Яцко, студентка відділення журналістики

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.