Традиційно наприкінці семестру викладачі й студенти відділення журналістики спілкуються про зміни в освітніх програмах «Журналістика», «Міжнародна журналістика», «Реклама та зв’язки з громадськістю» та поліпшення якості навчання. 19 листопада така зустріч відбулася в YouthHub, що працює в гуртожитку № 4.
Зі студентами спілкувалися доценти Галина Шаповалова, Ярослава Шебештян, Олеся Барчан, Наталія Толочко, Володимир Тарасюк, викладачка Евеліна Гурницька.
Модерували зустріч Галина Шаповалова й Наталія Толочко, які продемонстрували презентацію з поясненням специфіки ОП; навчальними матеріалами, опублікованими на офіційному сайті УжНУ; інформували про кафедральний каталог вибіркових дисциплін; можливості студентської практики тощо. Також закцентували на змінах в ОП, здійснених під час міжнародного проєкту Erasmus+ К2 DESTIN, на тогорічних рекомендаціях стейкголдерів.
Передувала зустрічі зі студентами презентація творчих робіт за участі роботодавців, що відбулася 7 листопада. Викладачі проаналізували результати опитування медійників, представили інформацію на слайдах. Журналісти-практики, зокрема, рекомендували ввести такі дисципліни до ОП, як кібербезпека, медіаменеджмент, кризові комунікації, основи цифрового маркетингу, SEO, робота з відкритими джерелами, аудіовізуальні студії тощо, а також залишили відгуки про співпрацю зі студентами в рамках практики.
Бесіда вийшла неформальною, при цьому продуктивною, оскільки представники курсів запропонували бажані дисципліни й висловили пропозиції для покращення навчального процесу: створення спільного чату для спілкування всіх медійників; підсилення технічної складової курсів – роботу з програмами й технікою; зосередження на якості, не кількості завдань та інші. Студенти поділилися враженнями від напруженого скороченого семестру, під час якого почувалися перенавантаженими.
Молоді медійники, крім того, бажають вивчати основи графічного дизайну, брендингу, сценаристики та сторителінгу, основи PR-стратегій, журналістських розслідувань, іноземних мов, а соціологію і психологію пропонують вивчати з 2-3 курсів.
Викладачі дослухаються до побажань студентів, роботодавців, випускників і щоразу враховують рекомендації на етапі формування каталогу вибіркових кафедральних курсів, а також пропонують нові дисципліни для загальноуніверситетського каталогу.
Завдяки участі в міжнародних проєктах на кафедрі журналістики поступово оновлюють навчально-практичну, технічну базу. Позитивними для об’єднання медійного підрозділу є такі корпоративні позанавчальні заходи, як «Інформаційна миска», «Медіавечорниці», «Медіарефлексії», що відбуваються протягом навчального року. Також молодь бере участь у наукових заходах – міжнародних і всеукраїнських конференціях, круглих столах, семінарах.
Наприкінці зустрічі студентам запропонували пройти опитування про якість навчання. Відповіді врахують у процесі оновлення навчальних планів.
За інформацією кафедри журналістики